Dostlarım {MIM}

Mim yazmak içimden gelmişti.1 ay önce Tolga karakılıç abimin yazdığı mim den yola çıkarak bende mim yazdım.Sadece samimi dostlarımı yazdım çünkü diğer arkadaşlarım kalıcı değildi







Mimlediklerim ve Dostlarım


Furkan Yurdakul
Benim sitemi açmamda yardımcı olan her projemde katkıda bulunan sorunumda yardıma koşan değerli bir webmaster kardeşim.

Tolga Karakılıç
Benim sitelerimle ilgilenen tasarımda yardımı dokunan emekçi kardeşim bu arada kendisi çok iyi bir kardeş.

Alican Aslan
Kendisi çok sık platform değiştiren emekçi webmaster kardeşim kendisi benim değerli dostlarımın arasındadır .

Salih Toy
Beni bu internet sitesi işlerine ilk adımı atmamı saplayan kişi iyikide bu işe adım attırmış sayesinde dostluklar kazandım bu arada tasarımda üstüne yok.

Halis Sarı 
Tolga ve Alican Abimle kardeş olan benim için değeri olan iyi ve sıkı paylaşım yapan webmaster kardeşim.

Aramız pek fazla kısı olmasada benim yardımıma koşar bende ona yardım ederim bir ara kavgamız oldu ama eskide kaldı o günler.
Kendisi güncel blog sahibi olan ve dosya indirme sitesi olan bir webmaster kardeşimiz her ne kadar fazla tanımasamda çok iyi biri.
evet unuttuklarımda vardır hatırlayınca yada mesaj atsınlar ekliyeyim.

Yorumlar

  1. Saol Bilal kardeşim sende iyi bir Wm'sin ayrıca yerin bende ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende saol halis abi senin yerinde bende ayrı.

      Sil
  2. Eyvallah dostum. Sizler gibi emeğe saygılı kişilikleri webmaster'e kazandırabildiysek ne mutlu bizlere. :)

    YanıtlaSil
  3. Eywallah dostum bu listede kendimi görmek sevindirdi :)

    YanıtlaSil
  4. Listede olduğuma sevindim teşekkür ederim Bilal.Geleceği parlak bir webmastersın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GTA San Andreas iOS ve Android’e Geldi

Minecraft İtem Kodları Ve Admin Kodları

Artisteer Nedir ?